Odpowiedzi

2010-01-30T19:24:20+01:00
Najdłuższe i najwyższe pasmo Gór Kamiennych. Ciągnie sie od przełomu Ścinawki po jej dolinę w oklicach Tłumaczowa. najwyższy szczyt - Waligóra 936 m n.p.m. :)

Myslę, że dobrze ..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:26:08+01:00
Najdłuższe i najwyższe pasmo Gór Kamiennych.leżące w Sudetach Środkowych Ciągnie sie od przełomu Ścinawki po jej dolinę w oklicach Tłumaczowa. najwyższy szczyt - Waligóra 936 m n.p.m.