Odpowiedzi

2010-01-30T19:24:34+01:00
Góry Suche pasmo górskie w Sudetach Środkowych, w południowo-wschodniej części Gór Kamiennych.
2010-01-30T19:25:15+01:00
Najdłuższe i najwyższe pasmo Gór Kamiennych. Ciągnie sie od przełomu Ścinawki po jej dolinę w oklicach Tłumaczowa. najwyższy szczyt - Waligóra 936 m n.p.m. ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:27:41+01:00
Góry Suche położone są w południowo zachodniej Polsce w województwie dolnośląskim i w północno-środkowych Czechach, jest to ostatni od wschodu człon Gór Kamiennych w Sudetach Środkowych.
2 5 2