Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:31:42+01:00
Prady ciepłe:
północnorównikowy,
równikowy wsteczny,
brazylijski,
zatokowy,
północnoatlantycki.

Zimne:
kanadyjski,
grenlandzki,
labradorski,
antarktyczny,
okołobiegunowy,
29 4 29
2010-01-30T19:33:03+01:00
Ciepłe :
-Prąd Brazylijski
-Prąd Gujański
-Prąd Północnorównikowy
-Prąd Norweski
-Prąd Południoworównikowy

Zimne:
-Prąd Zachodnioaustralijski
-Prąd Peruwiański
-Prąd Labradorski
-Prąd Somalijski
-Prąd Kalifornijski

Pozdrawiam ^^ ;)
12 4 12
2010-01-30T21:08:26+01:00
Ciepłe :
-północno- równikowy
-zatokowy
-północno-atlantycki
-norweski
-brazylijski

Zimne:
-kanaryjski
-labradorski
-kalifornijski
-peruwiański
-zachodnio-australijski
proszę bardzo!!! korzystałam z vademecum maturzysty i zapewniam, że jej dobrze!!!
16 4 16