Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:37:12+01:00
X+y=12 /*(-5)
3x+5y=50
-5x-5y=-60
3x+5y=50
-2y=-10 / :(-2)
y=5

x+y=12
x+5=12
x=12-5
x=7

pzdr ;)
5 4 5
2010-01-30T19:38:26+01:00
X-samochody o ładowności 3ton
y-samochody o ładowności 5 ton

x+y=12 /*(-5)
3x+5y=50
-5x-5y=-60
3x+5y=50
-2y=-10 / :(-2)
y=5
Obliczamy y:
x+y=12
x+5=12
x=12-5
x=7
Czyli było 5 samochodów o ładowności 3 ton i 7 samochodów o ładowności 7ton.

Pozdrawiam gorąco, w te zimne dni ;D
2 3 2
2010-01-30T19:43:54+01:00
50/12≈4,17
więcej piątek
7*5+5*3=35+15=50
7 piątek
5 trójek
20 1 20