Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T19:41:22+01:00
V=20 cm×12dm×0,5m=20cm×120cm×50cm=120000cm³∞0,12m³
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • akar
  • Początkujący
2010-01-30T19:42:35+01:00
12dm=120cm
0,5m=50cm

20x120x50=120000cm 3
120000cm 3=0,12m 3
1 5 1
2010-01-30T19:44:15+01:00
20cm=2m
12dm=1,2m
5m

V=abc
V=2*1,2*5
V=12m³ 1m³=1000000cm³
V=12000000cm³

Odp.: Objętość tego prostopadłościanu wynosi 12m³, czyli 12000000cm³.
1 5 1