Odpowiedzi

2010-01-30T19:45:35+01:00
- trzesienia ziemi,
- tsunami ,
- erupcje wulkanow
Mam nadzieje , że pomogłam . ; ]]
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:51:48+01:00
Podobieństwa :
Zniszczenie ;p. Niektóre trzęsienia wulkaniczne mają przyczyny wulkaniczne gdyż opróżniane komory magmowe zapadają się. Magma może też wydostawac się przez szczeliny w ziemi powstałe przez trzęsienia ziemi. Często występują też trzęsienia ziemi zaraz przez i po erupcji wulkanu.
Różnice :
-Jest specjalna skala to trzęsień ziemi , do erupcji nie ma.
-Trzęsienia ziemi i erupcje dzielimy(trzęsienia ze względu na głębokośc ,a erupcje ze względu na przebieg)

1 5 1