Każde dziecko oglądało dobranockę, która trwała 28 minut.
Ile minut oglądało tę dobranockę troje dzieci ?

Jest to zadanie oznaczone kluczem , czyli jest to zadanie nietypowe, w którym należy odkryć co trzeba zmienić , aby rozwiązać zadanie.

Proszę o szybkie rozwiązanie!!!!

3

Odpowiedzi

2010-01-30T19:46:33+01:00
28min jeżeli w tym samym czasie

jeśli po kolei to 84 min
2010-01-30T19:46:33+01:00
Dzieci oglądały tę dobramockę w tym samym czasie więc odpowiedzią na to pytanie jest 28min.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T22:19:31+01:00
Jest to zadanie podchwytliwe
LKiczba minut się nie zmienia poniewąz co to za różnica czy ogląda to jedno dziecko czy troje