Przygotuj w formie folderu na temat sąsiada Czech.
Ma sie znalesc:
-flaga
-informacje o stolicy
-odległosc ze stolicy warszwa do sotlicy Czech
-róznica czasu
-wysokość słonca nad horyzontem
-współrzedne geograficzen
-ciekawostki
Bardzo prosze aby to było na jutro i prosze pokazac jak ten folder ma wyglądac.
Z góry dziekuje.

2

Odpowiedzi

2010-01-30T20:02:47+01:00
Wszystkie informacje znajduja sie na stronie:http://pl.wikipedia.org/wiki/Czechy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:14:37+01:00
Stolica Czeh - Praga - najwieksze miasto Czech, polozone nad rzeka Wełtawą. Posiada liczne zabytki kultury czeskiej.
odleglosc okolo 12h jazdy.
nie ma roznicy czasu.
szerokosc geograficzna: 50° 05' polnoc
dlugosc geograficzna: 14° 25' wschod

w formie folderu, czyli wszytsko spiete, poukladane ladnie
1 5 1