Odpowiedzi

2010-01-30T19:56:15+01:00
Za:
Większe plony.
Odstraszanie szkodników

Przeciw:
Szkodzą zdrowiu ( nawozy azotanowe i pestycydy)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T19:56:55+01:00
Za: Szybszy wzrost rośliny, Większe zbiory danej rośliny, Ładniejszy wygląd i okazałość rośliny

Przeciw: Roslina nie wyhodowana ekologicznie, Mniej zdrowa
2010-01-30T20:02:43+01:00
nawozy wspomagają wzrost roślin(zakwaszanie gleby)
Ich nadmiar działa szkodliwie na glebę .
spływy z przenawożonych pól zawierają duże ilości związków mineralnych, głównie azotu i fosforu
1 1 1