Odpowiedzi

2010-01-30T19:58:25+01:00
A) 1. dzieci i młodzież je dużo słodyczy, chipsów.
2. je po prostu dużo mięsa i niezdrową żywność - fastfoody.
b) 1. ludzie sie objadają.
2. niezdrowo się żywią, np. fastfoodami.
2010-01-30T19:58:50+01:00
A)-brak uprawiania sportów
-Rodzice którzy dają dziecku zbyt duzo jedzeniea
b)brak uprawiania sportów
osiadły tryb życia

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:00:13+01:00
A) słodkie napoje, batoniki, przekarmianie przez babcie ;p, nieuprawianie sportów.
Dzieci jedzą ponad swoje potrzeby i nie spalają nadmiaru kalorii więc tyją.
B) pośpiech przy jedzeniu, stress
Gdy jemy szybko, nie uwalniają się enzymy sytości i nie czujemy się syci.Stress sprzyja wrzodom.
1 4 1