Odpowiedzi

2010-01-30T21:58:05+01:00
Nadzieja to coś nie zwykłego, dzięki niej niektórzy ludzie pokonują choroby i żyją. Zawsze można mieć nadzieje że ktoś się odnajdzie. To ona pozwala często żyć...:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T22:00:18+01:00
Mówią, że nadzieja jest matką głupich, moim zdaniem tak wcale nie jest. Nadzieja czasem nadaje sens życia, ja w trudnych chwilach myślę, że będzie lepiej, czyli mam taką nadzieję, wtedy czuję się trochę lepiej.
Sądzę, że każdemu człowiekowi potrzebna jest w życiu nadzieja, bo często ona ratuje nam życie.
Moim zdaniem powiedzenie ,,nadzieja jest matką głupich" nie jest prawdziwe.
Liczę na naj.