Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T20:18:24+01:00
Ład -brod
przerażenie -spokój
krzyk -cisza
ciemny - jasny
ruch - ostoja
agresja - spokój
proporcjonalny - nierowny
radość - smutek
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:21:55+01:00
Ład- bałagan
przerażenie -spokój
krzyk -szept
ciemny -oświetlony
ruch - lenistwo
agresja - rozwaga

radość -smutek
28 3 28
Do proporcjonalnego antonimem może być Karykaturalny