Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:24:19+01:00
A) 12 : (-3)
(-7) * 11 * (-6) * 8 * (-2)
b) -1 * (-1)
-3 : (-3)
2010-01-30T20:24:32+01:00
2010-01-30T20:27:57+01:00
A)
-6 * (-12) = 72
12: (-3) = -4 -->liczba ujemna
(-36) : (-6) = 6
(-7) * 11 * (-6) * 8 * (-2) = (-77)*96(nieażne ile to jest, w każdym razie wynik jest ujemny)

b)
-2:2=-1
-1 * (-1)=1
-3 : (-3)=1
-1*1=-1
(-1) * (-1) * (-1)=-1
Czyli w przykładach 2 i 3;]