Odpowiedzi

2010-01-30T20:32:43+01:00
P=ρgh ,ciśnienie hydrostatyczne
h=p/ρg
h=2060000Pa:[1000kg/m³×10m/s²]
h=206m
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:43:31+01:00
P=qc*g*h
p-cisnienie czasami tez jest jako sila wyporu (Fw)
qc - gesteosc cieczy
g- przyszpieszenie ziemnskie
h-wysokosc slupa cieczy

2o60000Pa=1030kg/m3*10m/s2*h
h=2060000Pa/1030kg/m3*10m/s2=20000metra

JEST NAPEWNO DOBRZE.... tak 9/10 ;DXDDD
|

Gosciu wyzej podal gestosc 1000 a jest w zadaniu 1030 :)
7 2 7