Odpowiedzi

2010-01-30T20:28:56+01:00
V=s/t

v= 40km/1h = 40 km/h
v= 80km/2h = 40 km/h

Odp. Rowerzysta poruszał się z prędkościa 40 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:29:16+01:00
Odp: Rowerzysta porusza się z prędkością 40km/h.



obliczenia:))
v=s/t
v=40km/1h=40km/h
v=80km/2h=40km/h


ploszę bardzooo:)
2010-01-30T20:29:36+01:00
Prędkość= droga/czas
V=s/t

s-40km+80km=120km
t-3godz
V= 120km/3godz=40km/godz