Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:34:44+01:00
Duch Święty umacnia mnie pomagając mi Swoimi Drogowskazami tymi ukrytymi i tymi widocznymi w życiu codziennym. Jest ze mną przez całe życie. Pomaga mi w bólu i cierieniu a w radości przypomina o miłości i życzliwości dla bliźniego. Jeśli błądze Duch Święty pokoazuje mi drogowskazy które warto wybrać i nimi iść by być bliżej Boga.
4 4 4
2010-01-30T20:34:49+01:00
MNIE DUCH ŚWIETY PROWADZI DO NAWRUCCENIA GDY
WSPIREA MNIE JEST ZE MNĄ ZAWSZE
DODAJE MI OCHOTY DO PRACY GDY SIE NIE CHCE WSPIERA MNIE DUCHOWO WSPIERA MNIE W TRUDNYCH CHWILACH
2 4 2
2010-01-30T20:39:29+01:00
Duch Święty prowadzi mnie do nawrócenia poprzez modlitwe, chodzenie do kosciola, sakramenty święte. Zachęca mnie abym służł innym.
2 5 2