Odpowiedzi

2010-01-30T20:45:14+01:00
1.Nimme die Pflaumenmilch von Firma Nik! Es ist die beste! - Spróbuj śliwkowego mleka firmy Nik! Ono jest najlepsze!
2.Iss viele Brótchen und Brot. Sie sind toll! - Jedz wiele bułek i chleba! One są świetne! (Tam, gdzie jest ó, to ma być o umlaut)

;))
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:55:18+01:00
Die Promotion! Kauf die zwei Verpackungen des Käses Dänemark und dritte du wirst in einem Geschenk erhalten. (Promocja! Kup dwa opakowania serka Danio a trzecie otrzymasz w prezencie)

Actimel hilft die natürliche Widerstandsfähigkeit stärken. Trink täglich. (Actimel pomaga wzmacniać naturalną odporność. Pij codziennie)
11 4 11