Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:45:55+01:00
Adaś podczas świat utył o 10% masy swojego ciała. Po świętach schudł o 15%. Ile ważył Adaś przed świętami jeżeli po świętach ważył 37,4 kg.



37,4 kg × 15% = 5,61
37,4 + 5,61 = 43,01

43,01kg × 10% = 4,3
43,01-4,3= 38,71 kg
2010-01-30T20:51:01+01:00
Adaś podczas świat utył o 10% masy swojego ciała. Po świętach schudł o 15%. Ile ważył Adaś przed świętami jeżeli po świętach ważył 37,4 kg.

x=waga przed
x+0,1x-0.15*(x+0.1x)=37,4
1,1x-0,165x=37,4
0,935x=37,4
x=40