1. Jak zrobić w prezentacji multimedialnej (mam program PowerPoint 2007) taki efekt, że jak już jest pokaz slajdów to takie "wyskakujące" napisy .. nie wiem jak to nazwać.
No że np. jest już ten pokaz i tak się po kolei wyświetla wszystko ale tak "wyskakuje" ^^
mam nadzieję, że zrozumiecie o co chodzi. xd

a i
2. Co mam napisać w spisie treści ?
I 3. jak dodać hiperłącza ?
4. Co napisać w "informacje o autorze" ?

prosze o odpowiedzi .
dam ,,najlepszą''.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:50:22+01:00
1. Myśle że chodzi ci o animacje niestandardowe. A więc robisz tak:
-piszesz tekst w oknie tekstowym
- wchodzisz w naimacje i będzie tam animacja niestandardowa klikasz i wybierasz sonie efekty.
- będzie tam efekt naipsy końcowe <chyba o takie ci chodzi>
2. Kogo lub co przedstwiasz
-i po kolei np.personalia,życie prywatne,twórczość,życie miłosne itp,itd.
3.Jak wstawiasz jakiś element np. clipart czy dźwiek to klikasz na to i pojawi ci się okno edytora i będzie dostępne opcja hiperłącze. Klikasz na nią i pojawi się okno będzie tam opcja adres i wpisujesz adres strony www
4.Swoje imie i nazwisko, wiek,adres, telefon i jakąś ciekawostke.
2 5 2
2010-01-30T23:33:38+01:00
1.Jeśli chodzi ci o animacje niestandardowe to robisz tak:
-otwierasz okno tekstowe
-wpisujesz tam co uznajesz za stosowne:)
- właczasz animacje,a dalej animacje niestandardowe i wybierasz sobie jaki chcesz efekt.
- nie wiem o jaki efekt ci chodzi, ja zrozumialem ze szukasz czegos takiego jak napisy koncowe w filmach:), to taka animacje powinienes znalezc pod nazwa "napisy koncowe"


2. W zasadzie to w spisie tresci to tylko ty wiesz co wpisac:) To zalezy o czym jest twoja prezentacja. Ja bym wpisal tytoly kolejnych slajdów.


3. Na wstawiony element klikasz prawym pszyciskiem myszy i tam powinienes miec opcje hiperłącza.

4.Imie, nazwisko, i cos o sobie:)

Mam nadzieje ze pomoglem:)
1 5 1