Odpowiedzi

2010-01-30T20:44:43+01:00
W europie nie występują warunki klimatyczne odpowiednie do efektywnej uprawy tych roślin.
2 5 2
2010-01-30T20:47:12+01:00
Kraje europejskie nie należą do czołowych producentów kawy, herbaty, czy trzciny cukrowej, gdyż na terenach europy nie uprawia się tych produktów z powodu nieodpowiednich warunków klimatycznych i glebowych...

Mam nadzieję że moja odpowiedź jest na temat ...jeśli Ci się spodobała to daj Najlepszą odpowiedź proszę ;-)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T20:50:06+01:00
Otóż z takiej racji,że te rośliny wymagają specyficznych warunków które akurat w europie nie są dla nich dostarczająco dogodne i występują sporadycznie na naszym kontynencie.Lepsze warunki mają na kontynencie amerykańskim i azjatyckim(zbocza gór dogodne do uprawy kawy ,herbaty)
2 5 2