Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:00:02+01:00
CV

Ewa Kowalska
ul.Długa 5/8
00-000 Łodź
tel.666-666-666

CELE ZAWODOWE

Wymagająca praca na stanowisku instruktora tańca wykorzystująca zdobyte umiejętności i wykształcenie oraz dająca możliwośc ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

WYKSZTAŁCENIE

1975-1984 Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa w Łodzi.
1984-2010 Szkoła Tańca Flick w Łodzi.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
1990-2009 Interdance - praca jako choreograf

JĘZYKI OBCE

J.angielski na poziomie bardzo dobrym.
J.niemiecki na poziomie dobrym.

ZAINTERESOWANIA

Taniec,sport,kulinaria
2010-01-30T21:01:00+01:00
No to tak wygląda CV
CURRICULUM VITAE

Dane osobowe:

Imię i nazwisko: Jan Kowalski
Data urodzenia: 22styczeń 1979
Adres zamieszkania: ul. Polska 11, 00-001 Gliwice
Telefon: 0 666 66 66 66
Adres e-mail [email protected]
Wykształcenie:

2007 -
studia MBA na Uniwersytecie Szczecińskim,
1999-2004
Uniwersytet Jagieloński, Wydział Zarządzania, dyplom magistra z oceną 5.0,

Doświadczenie zawodowe:

Od III 2006
Bank PKO S.A. - stanowisko: Specjalista ds. analiz finansowych.
Obowiązki: Przygotowywanie danych finansowych firmy do comiesięcznego raportu o stanie finansów.
I 2004 - I 2006
Modena sp. z o.o. - firma branży spożywczej. Praca w dziale księgowości. Obowiązki: Przygotowywanie raportów dla zarządu firmy o stanie finansów firmy. Kontrola i analiza danych dotyczących sprzedaży produktów.
II 2003 - II 2004
Kora S.A. - firma branży kosmetycznej.
Praktyka w charakterze asystenta kierownika sprzedaży. Obowiązki: Pomoc w bieżących pracach działu sprzedaży.

Działalność dodatkowa:
2000-2002
Przewodniczący AISEC.

Języki obce:
Język angielski - biegle, FCE,
Język rosyjski - słabo,
Język chiński - biegle
Język hiszpański - średnio

Inne umiejętności:
Obsługa komputera:
Pakiet MS Office, programy graficzne Corel,
Kursy:
Asertywność w pracy,
Prawo jazdy:
kat. B,C,D

Zainteresowania:
Siatkówka, bieganie, taniec towarzyski. koszykówka, tenis, piłka nożna
2010-01-30T21:22:13+01:00
Jan Kowalski Warszawa 15.06.2006
ur. 15.08.1990r. w Warszawie
ul. Cicha 5 m . 8
03-010 Warszawa
tel. 555-77-00
CURRICULUM VITAE
Wykształcenie:
2006 -
Gimnazjum Państwowe nr 60 w Warszawie
2000-2006 -
Szkoła Podstawowa nr 100 w Warszawie ukończona z wyróżnieniem

Znajomość języków obcych:
1.
język angielski biegły w mowie i piśmie (7 lat nauki w szkole oraz 4 lata nauki na prywatnych kursach językowych)
2.
język niemiecki średnio zaawansowany (3 lata nauki w szkole)
3.
język hiszpański na poziomie podstawowym (dwukrotny pobyt na wakacjach w Hiszpanii)

Dodatkowe umiejętności:
obsługa komputera - Windows XP

Osiągnięcia:
2001-2006 - pięciokrotny laureat Dzielnicowego Konkursu Recytatorskiego
2005 - udział w XLIX Olimpiadzie Matematyczno-Fizycznej
2004 - I miejsce w XX Międzyszkolnych Zawodach Sportowych w konkurencji skoku w dal