Podaj nazwę strefy korzenia w,której:
a). woda i sole mineralne są pobierane najintensywniej,
b). następuje wzrost korzenia uwarunkowany wydłużania się komórek,
c). powstają korzenie,które dodatkowo stabilizują roślinę w podłożu,
d). następuje wzrost korzenia uwarunkowany intensywnymi podziałami komórek.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:00:38+01:00
Podaj nazwę strefy korzenia, w której
*woda i sole mineralne są pobierane najintensywniej.Włośnikowa
*następuje wzrost korzenia uwarunkowany wydłużaniem się komórek. Wydłużania
*powstają korzenie, które dodatkowo stabilizują roślinę w pobliżu.Korzeni bocznych
*następuje wzrost korzenia uwarunkowany intensywnymi podziałami komórek. stożek wzrostu
Wymień strefy korzenia w kolejności ich występowania, rozpoczynając od tej, która jest okryta czapeczką.Wydłużania się, włośnikowa, korzeni bocznych
3 3 3
2010-01-30T21:00:58+01:00
A) strefa włośnikowa
b) stożek
c) strefa korzeni bocznych
d) strefa wydłużania
1 2 1
2010-01-30T21:01:41+01:00
A)strefa włośnikowa
b)strefa wydłużania
c)strefa korzeni bocznych
d)stożek wzrostu
2 5 2