Odpowiedzi

2009-10-05T16:40:47+02:00
Ponieważ mikroskop jest bardziej dokładny niż lupa.Można w nim ustawiać różne skale przybliżenia obrazu.
22 3 22
Dlatego,że mikroskop ma więcej saszetek niż lupą.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T16:45:06+02:00
Mikroskop daje obrazy bardziej powiększone niż lupa, ponieważ został stworzony do obserwacji bardzo niewielkich przedmiotów. Sam okular w mikroskopie powiększa 10 lub 12 razy oglądany obiekt, do tego dochodzą jeszcze soczewki w obiektywie, które mogą powiększać badany obiekt nawet 100 razy.
28 4 28