Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:07:37+01:00
1.On odkurza (czas teraźniejszy)
2.On odkurzał (czas przeszły Perfekt)
3.My sprzątamy pokój (czas teraźniejszy)
4.My sprzątaliśmy pokój (czas przeszły Perfekt)
(chyba w tym ostanim powinno być "haben" zamiast 'gaben")

1 1 1
2010-01-30T21:10:01+01:00
On wyciera kurze.
On wycierał kurze.
My sprzątamy mieszkanie.
My sprzątaliśmy mieszkanie. (zamiast gaben powinno być haben)
2010-01-30T21:51:55+01:00
On ssa kurz .
On ssał kurz .

Oni sprzątają Pokój.
Oni sprzątali Pokój.