Napisz e-maila do koleżanki/kolegi po angielsku
I trzeba ze na początku tak
From: Karolina
To: Martyna (np. Martyna)
Subject: ( temat dowolny, tylko żeby się z treścią zgadzał)
i według książki powinien się zaczynać tak : Hi! I'm from....and I"m.......years old.....I'm keen on resztę dowolnie
Pliss pomóżcie!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:16:53+01:00
Hi!Paulina.Here Martyna. I'm from Poznań and I"m 14 years old. At my family is everything ok. but we have a very ugly Weather. Is very cold. At free time I go walk with my Dog or surfing in the internet. How are you? Are you ok ? Please write me, I Hope See you soon.!

Tłumaczenie na polski:

Cześć Paulina.Tutaj Martyna. Ja mieszkam w Poznaniu, mam 14 lat. W mojej rodzinie wszystko ok ale mamy bardzo brzydka pogode. jest bardzo zimno. w wolnym czasie chodze na spacer z moim psem lub siedze w necie. Jak sie czujesz.? wszystko ok ? Prosze napisz do mnie, mam nadzieje ze sie wkrotce zobaczymy.
2010-01-30T21:31:01+01:00
From : Karolina
To : Judy
Subject : Hi! ;-)
Hi! I'm from Poland and I'm (wpisz swój wiek.) years old. I'm keen on know some about you, if you wish to do. I live in the (Wpisz miasto w którym mieszkasz).My name's Karolina.I very like play computer games. My favourite pet is (twoje ulubione zwierze domowe)np. dog.
Love,Karolina.
1 5 1