Odpowiedzi

2010-01-30T21:08:09+01:00
Miłość, to znaczy że jesteś przy mnie, miłość to znaczy, że o mnie myślisz, miłość to sprawi, że mi się przyśnisz...
miłość - cóż może być piękniejszego, niż nas dwoje w Dzień Walentego!
2010-01-30T21:09:51+01:00
Choćby mróz mi uszy mroził, choćby mi ktoś palcem groził, choćby mnie trzymano o wodzie i chlebie, nie braknie w mym sercu miłości do Ciebie. Tobie więc wysyłam całusów tysiące - do nich dziś dodaję serce me gorące.


Choć się boję odrobinkę, ślę do Ciebie Walentynkę. Bo nadzieję cichą mam, że Ci troszkę szczęścia dam. W kawiarence, przy deserze, na kolacji, na spacerze. O północy i w południe - będzie nam ze sobą cudnie.


Walentynki, Walentynki, tęsknią chłopcy i dziewczynki. Każdy dziś cichutko marzy, co otrzymać chciałby w darze.


W dzień świętego Walentego nie chce spotkać się z kolegą, nie chcę widzieć się z rodzinką, chcę być Twoją Walentynką.


xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:10:14+01:00
Jest w roku jeden taki dzien
Gdy ona Jemu a on Jej
Serce swe w darze oddac chce
I szepnac czule-Kocham Cie..

A ci wstydliwi i zakochani
Chca to wyrazic czekoladkami
W pieknych pudelkach zapakowane
Jakze szczesliwa jest Pani z Panem

A ja ci jutro moj ukochany
Chce podarowac czas zapomniany
A z nim swa milosc i moje serce
Powiedz..
Czy moge dac ci cos wiecej?!..

trudne strasznie układać wiersze innego nie ułożyć bo nie mogę innego wymyśleń