Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:11:33+01:00
1. zarobek
2. możliwość znalezienia pracy (czy łatwiej jest ją znaleźć, czy trudniej)
3. czy to jest to co człowieka interesuje
4. i oczywiście umiejętności

jeśli jest za mało, to prosze mówić ;)
2010-01-30T21:14:22+01:00
1. możliwość utrzymania rodziny (znalezienia pracy)
2. dobry zarobek
3. umiejętności (najlepiej językowe)
4. to co chce w życiu robić, co go interesuje