Odpowiedzi

2010-01-30T21:13:41+01:00
1. Nie chódź po zamarzniętym jeziorze (lub rzece).
2. Uważaj, aby nie zrobić krzywdy innym osobom.
3. Nie zpychaj z górki innych.
4. Nie popychaj innych na zamarznięty lód.
5. Nie ściągaj kurtki, aby zaimponować innym.
xDD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:15:59+01:00
1. Unikać szybkiej jazdy na nartach.
2. Nie zjeżdżać na sankach przy ulicy.
3. Nie wchodzić na zamarznięte stawy i jesiora.
4. Nie przebywać w miejscach, w których może na ciebie spaść sopel lodu.
5. Nie rzucać sobie śniegiem w twarz;d

Ale to tylko teoria xD
2 5 2