Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T21:15:16+01:00
Wojciech Cejrowski

Cokolwiek robi - zawsze z pasją.
Jest gorący, ostry, wyrazisty i do szpiku kości bezkompromisowy - dla jednych to zaleta, dla innych największa jego wada.
Szczodry w krytyce. Oszczędny w pochwałach.

Wolisz, żeby był twoim entuzjastą, niż przeciwnikiem. Ale warto go mieć nawet za przeciwnika, bo to godny przeciwnik - nieustępliwy, wymagający, walczy do końca, ale gdy ci się uda go pokonać, w pełni czujesz smak zwycięstwa.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:21:06+01:00
Wojciech Cejrowski
Podróżnik, fotograf, publicysta.....można by wymieniać i wymieniać. Człowiek zakręcony, którego nie da się nie lubić.
Jeden z jego programów ,,Boso przez świat" to coś jakby specjalnie dla nas - młodzieży. Wojciech w zabawny sposób ujawnia tajemnice wielu zakątków świata - można się czegoś nauczyć i przy okazji pośmiać.
Metryka:
Imiona i nazwisko: Wojciech Daniel Cejrowski
Data i miejsce urodzenia: 27 czerwca 1964.r., Elbląg

PS. Myślę, że taki tekst bardziej pasuje do gazetki szkolnej niż jakieś nudne biografie. A zresztą tamto możesz sobie dopisać z internetu. ;)
3 3 3