Odpowiedzi

2009-10-05T16:47:13+02:00
Ja się zgadzam zę pr.przyj.poznaje sie w biedzie np:
-Miałam taką sytuacje że koleżanki mnie nie lubiały aż pewnego dnia znalazłam sobie w innej klasie przyjaciółke
-Czasami można nie mieć koleżanek ale można mieć przyjaciela.
-....( sama sobie wymyślisz)....
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T16:51:51+02:00
Ja sie zgadzam że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.
Ponieważ gdybyś kidyś czegoś potrzebowała a on/ona nie chciałby/aby dla ciebie tego zrobić to nie jest prawdziwy przyjaciel.Prawdziwy przyjaciel zrobi dla Ciebie wszystko.
Np.Gdy jesteś chora i prosisz przyjaciółke aby ci zadała lekcja a ona się wykręca mówi że nie ma czasu ,nie może albo coś
5 4 5