Odpowiedzi

2010-01-30T21:22:30+01:00
Wykwintna kolacja przy winie i świecach. Które rozjaśniał by blask pieknej kobiety naprzeciwko mnie. ;))
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T21:24:46+01:00
Moja wymażona randka z dziewczyną wygladała by tak:

Umówił bym sie z najprzystojniejsza dziewczyną.Zaprosiłbym ją na wspaniałą randke,dałbym jej róże najlepiej czerwoną, bo czerwony to znak miłości.Zaprosiłbym ją do ekskluzywnej restaurancji na wspanialą kolacje dalbym jej bukiet najwspanialszych na swiecie kwiatów.Podczas jedzenia kolacji mówił bym jej same komplementy np. że jest ładna, do twarzy jej w tym topie,jestesmy chyba sobie przeznaczeni. (oczywiście ja zapłaciłbym za tą kolację.Potem odprowadzilbym ja pod dom,powiedzialbym ze to byl wspanialy wieczór i na koniec ten jawazniejszy moment pocałował bym ją namiętnie w jej słodko truskawkowe usta. I powiedzial dobranoc Skarbie ;*

Włożyłam w to swoje serce pisząc go z glowy i serca :P

Liczę na Naj !
2 5 2