Odpowiedzi

2010-01-30T21:25:14+01:00
Były sobie dwie myszki. Jedna ciekawa świata podeszła do dwóch dziurek. Bez namysłu chciała do niej wejść. Druga chciała ją zatrzymać, jednak było już za późno. Myszka oczywiście się nie zmieściła, lecz po chwili wyzionęła ducha.
Morał: Nie wtykaj sie do kontaktu! xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:28:02+01:00
Dawno dawno temu żył sobie królik , który lubil bawić się z elektrycznoscią.
Postaowił zrobić lapmkę.Poprzynosił wszystki potrzene rzeczy i zabrał się do pracy.Połączył kabeli,zrobił wejscie do żarówiki itd.Po kilku godzinach cieżkiej pracy skończył lampke i postanowił ją zapalic.Gdy włozył wtyczkę do kontaktu wszystko się zapaliło .Króliczek z wchaskiem zaczął uciekać z domu.I tak króliczek skończtył z zabową z rzeczami elektrycznymi:)

taka nie za bardzo dobre to opowiadanie ale może Ci sie przyda:)