Odpowiedzi

2010-01-30T21:34:06+01:00
6. -2-3*5=-2+-15--17
(-8):4-2=-2+-2=-4
12:(-2)-(-3)=-6-3=-9
(-2)3*3-25=-16*3-25=-48-25_-73
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T22:50:36+01:00
ZAD 1
a) -100 *8/25 = - 800/25=32
b)1 2/3 *-6/25=5/3*-6/25=-30/75
c)- 2 2/5 * -3 34 = -12/5 * -15/4=180/20 = 9
d) - 9,45 *0,28 = -2,646
e)0,04* - 0,27 = 0,0108
f)-3,6 * 4/9 = -36/10 * 4/9 =144/90 = 1 54/90= 1,6
g)-2,1 * - 4 2/7 = - 21/10 * -30/7 = 630/70 = 9
h)-7/8 : - 5,6=-7/8 : -56/10 = -7/8 * - 10/56 =70/448
i)9/10 : -3/4 = 9/10 * - 4/3= - 36/30 =1,2
j)- 1 1/2 : - 0,06= -3/2*-6/100=18/200
k)- 2 2/3 :1,2 = - 8/3 * 10/12 = -80/36
l)2/3 : - 6 = 2/3 * - 1/6 = -2/18
m)-0,45 : 1 4/5= -45/100*5/9= -225/900
n) - 2,75 : - 2,2 = 1,25
o)- 3,5 : - 1 2/5= -35/10 * 5/12= -175/120 = - 1 55/120

zad 2
a)-2 - 3*5 = -2 - 15 = -17
b)-8 : 4-2 = -8 : 2 =-4
c)12: (-2)-(-3) = 12:1 = 12
d)(-2)³* 3-25=-8*-22=176
e)-15:3 - 5*-1=-45-(-5)=-40
f)3*(-7) - 7 *(-2)=-21 - (-14)=-7
g)6 *(-4)+6*(-9)= - 24 + -54=-78
h)tego przykładu niestety nie mogę obliczyć ,gdyż brakuje w nim ostatniej cyfry :/ PROSZĘ PS. / - OZNACZA UŁAMEK