Odpowiedzi

2010-01-30T21:41:38+01:00
Możesz na pierwszym planie narysować łeb kota z dziwną miną, tak, jakby coś przeczuwał, ale nie patrzy za siebie! A na drugim planie wesoła impreza mysz: część może się kąpać w misce z mlekiem kota, część rozwalać jego kłębek wełny itd.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:42:05+01:00
Hm.. to ma być obrazek?? a wiec np. widac okno zamkniete a za nim stoi smutny kot z przygnebiona mina, wewnatrz jest kilka myszy, dwie smieja sie z niego a inne cos tam rozrabiają ;dd
2010-01-30T21:43:19+01:00
. fajny - pOjęcie wzgLędne ;P .

. aLe ja prOponuje takie z życia wzięte _ nauczycieL za drzwiami , tO uczniowie cuda wyprawiają . xD .


___ jak dOstanę weny , tO coś dopiszę ^_^