Odpowiedzi

2010-01-30T21:38:18+01:00
Np moze być na jednej części kot który spi, a z drugiej strony myszy na imprezie. ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T22:18:01+01:00
Ja bym narysowała po lewej stronie otwarte drzwi i wychodzącego kota (ubranego w spodnie , bluzkę oraz kapelusz)-tylko aby wystawał ogon ze spodni oraz uszy zza kapeluszu(aby rozpoznać jakie to zwierze) a po prawej świętujące myszy ( tańcące na stercie sera)



Liczę na naj :)