Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:48:48+01:00
U Napoleona Bonaparte odkryto dwa wielkie wrzody żołądka, z których jeden przebijał się do wątroby i wszystko wskazuje na to, że rakowe zmiany zaatakowały inne narządy. Jedną z przyczyn choroby mogło być prawdopodobnie spożywanie dużej ilości żywności konserwowanej solą i mała liczba świeżych warzyw i owoców w diecie wodza, spędzającego życie na polach bitewnych. W grę mogą wchodzić również czynniki dziedziczne - ojciec Napoleona Bonaparte, brat Lucjan i siostra Paulina umarli także na raka żołądka.
2 3 2
2010-01-30T21:50:22+01:00
Napoleon przegrał wojnę. I wysłali go na wyspę św. Heleny gdzie po kiilku latach rządzenia umarł. Historycy nadal twierdzą że zostawał on tam podtrówany.
4 3 4