Musze na jutro przetłumaczyć te zdania:
1) warum fahren alex und boris nach salzburg
2)wie lange bleiben sie da ?
3) wie kommen sie dorthin
4) warum fahrensie nach munchen ?
6)was machen beide an einen schalter ?
7)was steht auf einer tafel ?
8)mussen alex und boris auf den zug warten ?

prosze pomórzcie !!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T16:51:28+02:00
1)Dlaczego Alex i Boris jadą do Salzburga?
2)Jak długo będą podróżować?
3)Co będą tam robić?
4)Dlaczego oni jadą do Munchen?
6)Co oni robią przy okienku?
7)Co jest na tablicy?
8)Ile Alex i Boris muszą czekać na pociąg?
1 5 1
2009-10-05T16:53:07+02:00
1) dlaczego alex i borys jada do saldzburga
2) Na jak długo się tam zatrzymujecie?
3) Jak tam dojść
4) Dlaczego jadą panstow do monachium
7) co jest napisane na tablicy
8) Musi alex i borys czekac na pociag?
2009-10-05T16:57:29+02:00
1) Dlaczego Alex i BorIs jadą do Salzburga?
2) Jak długo tam pozostaniemy?
3) Jak tam dojechać?
4) Dlaczego oni jadą do Munchen?
6) Co oni robią przy oknie?
7) Co jest napisane na tablicy?
8) Alex i Boris muszą czekać na pociąg?