Odpowiedzi

2010-01-30T21:49:41+01:00
Szczęśliwym dniem jest dzień bez smutkow
szczęśliwym dniem jest dzień pomocny dla innych
szczęśliwym dniem można nazwac dzień który jest szczęśliwy także dla innych
36 1 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:53:02+01:00
Wiele osób zapewne oczekiwałoby samych sukcesów. Jednak ja myślę, że w takim dniu chciałabym często rozmawiać z moimi przyjaciółmi, rodziną, spędzać z nimi czas. Również wolałabym nie mieć utarczek z innymi ludźmi. Każdą porażkę nie brałabym tak bardzo na serio, gdyby przypisywałby humor. Dobre samopoczucie - to również podstawa udanego dnia.
7 4 7
2010-01-30T22:01:05+01:00
Taki dzień wyobrażam sobie w ten sposób , ze IDE do szkoły pani bierze mnie do odpowiedzi nic nie umiem . podążam wolnym krokiem w kierunku nauczycielki . Pani zadaje mi 1 pytanie długo nad nim rozmyślam przypominam sobie ,ze tata kiedyś mi mówił żebym w takich sytuacjach improwizował. Pytanie brzmiało opisz tekst pt '' zranione serce ''. Zacząłem zmyślać nie wiadomo co opowiadać jakieś nie stworzone historie , ale udało się pani powiedziała , ze nigdy nie słyszała tak piękne opowiadania na taki temat dostałem 5. Następnie kiedy skończyły się lekcje poszedłem do domu zjadłem obiad usiadłem przed telewizorem jak zwykle to robię . przypomniałem sobie ,ze moja mam ma dziś egzamin na prawo jazdy zdawała już 6 raz i bardzo chciałem żeby wkoncu jej się udało . Mijały godziny wkoncu ktoś puka do drzwi patrze a to mama wchodzi do domu i nic nie mówi pytam mamo jak ci poszedł egzamin ona odparła wreszcie zdałam bylem bardzo szczęśliwy. Po kilku godzinach do domu przychodzi tata i mówi ze awansował o na stopień dyrektora firmy . Dla mnie to jest szczęśliwy dzień.

improwizowałem xd
12 3 12