Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T21:59:43+01:00
Człowiek człowiekowi wilkiem oznacza wrogośc, złe nastawienie ludzi do siebie
70 4 70
2010-01-30T22:00:46+01:00
Najczęściej to człowiek wyrządza innym krzywdę,
to on zabija, znieważa i niszczy innych ludzi.
53 3 53
2010-01-30T22:01:53+01:00
Oznacza to, że czasami ludzie są dla siebie bardzo źli, za wszelką cenę chcą osiągnąć zamierzone cele, idą do celu po trupach.
73 2 73