Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T22:13:29+01:00
1. Lepsze kontakty z krajami chrześcijańskimi
2. Zdobywanie nowych sprzymierzeńców, co wiążę się z ożywieniem handlu
3. Nowe obyczaje i rozwijanie kultury polaków
4. Stanie się Mieszka I w oczach polaków, dobrym królem.
4 3 4
2010-01-30T22:26:46+01:00
- Łatwiejsze podboje terenów
-ułatwienie prowadzenia aktywnej polityki
-umożliwienie zawarcia sojuszy z władcami i książętami chrześcijańskimi
-zjednoczenie mieszkańców
-Polska stała się częścią cywilizacji europejskiej
4 4 4