Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T22:45:38+01:00
Model rodziny 2+1 to dwójka rodziców (mężczyzna i kobieta) oraz ich jedno dziecko.
liczba ludności w Polsce wzrosła by gdyby
-ludzie zakładali rodziny w modelu 2+2 lub 2+3 (lub więcej)
-gdyby nie istniały zwiąski hetero seksualne (np, kobieta+kobieta)
-gdyby ludzie stawiali rodzine na wyszym stopniu niż wykształcenie i prace
-gdyby w Polsce nie rozwijała sie nielegalna aborcja
2010-01-30T22:45:43+01:00
Model rodziny to rodzice i dziecko.
2010-01-30T22:47:17+01:00
2 to znaczy rodzice a 1 to dziecko
czynniki to:chec posiadania kilku dzici, nacisk z strony dziadków,ciągły pospiech, złe warunki bytu, itp