Odpowiedzi

2010-01-30T23:04:33+01:00
Pies ma lat 20 . W sumie psy żyją tak 10,15, 20 lat więc może jeszcze żyć ;d
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T23:05:16+01:00
2010-1990=20
Odpowiedź : Jest to możliwe .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T23:05:54+01:00
Pies ten ma 20 lat i prawidłowo nie jest możliwe żeby żył bo pies może żyć tylko do 15 lat. Przewarznie kundle żyją więcej. Były takie przypadki że miały po 23 lata więc obecnie jest to możliwe.
1 5 1