Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T23:04:10+01:00
Kotlina Jeleniogórska- Rozległe obniżenie śródgórskie ograniczone od północy Górami Kaczawskimi, od wschodu Rudawami Janowickimi, od południa Karkonoszami, od zachodu Górami Izerskimi.


Kotlina Kłodzka- Kotlina jest otoczona przez Góry Stołowe, Góry Bardzkie, Góry Bystrzyckie i Masyw Śnieżnika


;pp;p;p;p;ppp;p;p;p
60 1 60
2010-01-30T23:11:21+01:00
Kotlina Jeleniogórska - Karkonosze, Góry Kaczawskie, Rudawy Janowickie, Góry Izerskie
Kotlina Kłodzka - Góry Sowie, Góry Stołowe, Góry Bystrzyckie, Góry Złote

:)
18 4 18