Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T17:02:20+02:00
Kłamstwo może być sposobem na wyjście z kłopotliwej sytuacji, ale nie jest to za pewne najlepszy sposób. Okłąmując kogos popełniamy grzech, a po za tym warto pamiętać, że prawda zawsze wyjdzie na jaw. Jeśli raz kogoś okłamiemy ta osoba straci potem do Ciebie zaufanie. Powinniśmy starać się unikać mówienia nieprawdy, ale czasem jest to konieczne.
9 4 9
2009-10-05T17:06:52+02:00
Kłamstwo zawsze wyjdzie na jaw. Lepiej powiedzieć prawdę, niż mieć coś na sumieniu. Kłamiemy, gdy nie chcemy, aby ktoś dowiedział sie o czymś złym, bo uważamy, że to jest najlepsze wyjście z sytuajcji, ale tak nie jest.
14 4 14