Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T00:37:07+01:00
Na pewno pompki najlepsze na ręce, jeśli są one słabe.
Dobre też będą krążenia ramion, w przód i w tył, mostek, bo utrzymujesz ciężar ciała po części na rękach. Stawanie do góry nogami podtrzymując się rękami itd. Dobrze też by było sobie ćwiczyć z ciężarkami. Wystarczą kilku kilowe ;))
1 1 1
2010-01-31T00:38:14+01:00
Na pewno jaies małe cięzarki znacznie pomagaja.. z udziałem stepów i muzyki świetnie sie nimi manewruję [ze tak powiem] polecam :D no i jak codziennie z rańca małe rozgrzewki będa przeprowadzane z pewnościa dadzą efekt ! :D
1 4 1
2010-01-31T00:45:33+01:00
Hej,
generalnie w Twoim wieku nie polecam zadnych cwiczen silowych(ba, tym bardziej w przypadku Twojej plci). Najlepiej robic pompki proste (zmieniajac szerokosc ramion) i w podporze tylem (bierzesz dwa krzesla, opierasz nogi na jednym a rece na drugim). Jesli masz mozliwosc to zwisanie na drazku i ewentualnie podciaganie sie do 30 stopni. Dobrze jest tez uzywac lekkich hantli(1kg maksymalnie) w rytm np muzyki.
Najlepsze dla Ciebie (aby poprawic sobie sprawnosc rak, bo chyba to chodzi) byloby najprostsze rozciaganie.
Pamietaj - nic silowego!

1 5 1