Odpowiedzi

2010-01-31T08:15:39+01:00
Skały metamorficzne i osadowe
ich zastosowanie to utrwalanie powierzchni .
sa pobierane to produkcji np marmuru.
1 1 1
2010-01-31T08:20:21+01:00
Skały Osadowe i Metamorficzne
Pobierane to produkcji Marmuru.
Stosuje się je nieutrwalania powierzchni.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T11:33:48+01:00
Skały Metamorficzne oraz Osadowe
sluza do utrwalanie powierzchni.

skaly metamorficzne stosuje sie je przy produkcji np. marmuru,

skaly osadowe sa jedna z trzech struktur budujacych skorupe ziemska.
np. sól kamienna, gips,krzemien,piaskowiec, mułowiec