Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T08:34:55+01:00

Mały słoń waży ⁹⁹⁹/₁₀₀₀ tego, co waży i jeszcze 1,5kg. ile waży słoń? Rozwiąż za pomocą równania!

999/1000 x +1,5=x
1,5=x-0,999x
1,5=0,001x /:0,001
x=1500kg

Odpowiedz:Waga słonia to 1500kg.
2 4 2
2010-01-31T08:38:34+01:00
X- waga słonia

999/1000= 0.999

x= 0.999x+1,5
x-o.999x = 1,5
0.001x = 1,5/ *1000
x= 1500

Odp: Słoń waży 1500 kg.

Ps: LICZE NA NAJ!
3 2 3
2010-01-31T09:03:53+01:00
0,999 x + 1,5 = x
1,5 = x - 0,999
1,5= 0,001 x /:(0,001)
x = 1500kg - tyle waźy słoń


;)
1 2 1