Odpowiedzi

2010-01-31T09:10:06+01:00
Moje ferie spędziłem w domu z rodzina. Z siostrą i z bratem pojechaliśmy na kulik który organizował nasz wujek . Bawiliśmy się świetnie nigdy nie za pomne takich ferii.
6 2 6
2010-01-31T09:13:03+01:00
Moje ferie zaczeły sie 15 stycznia a trwaja az do dziś. Ferie spędziłam w domu razem z moja siostrą oraz bratem. Gdy zawsze wychodziłam na dwór to było tak dużo śniegu jak nigdy. W środe wczęsnym rankiem wraz z przyjaciółmi pojechaliśmy na kulik organizowany przez tatę. Bardzo było fajnie ale bardzo zmarzłam..
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T10:38:58+01:00
W moje ferie bardzo dobrze się bawiłem/bawiłam. Przez pierwszy tydzień codziennie chodziłem/chodziłam jeździć na łyżwach lub zjeżdżałam z górki na sankach. W każdą niedzielę chodziłem/chodziłam do kościoła. W drugim tygodniu ferii postanowiłem/postanowiłam zbudować igloo. Było bardzo trudno, lecz udało mi się. To igloo było wielkie i obszerne. Gdy je zbudowałem/zbudowałam codziennie w nim przebywałem/przebywałam. Przed igloo zrobiłem/zrobiłam bałwana ze śniegu. Był jak strażnik do twierdzy. Tak właśnie spędziłem/spędziłam ferie.
11 4 11