Odpowiedzi

2010-01-31T09:30:39+01:00
W ostatni piątek wybrałem się z dziewczyną do kina na film pt.,,Kochaj i tańcz".
Film był znakomity działo w nim wiele rzeczy jest on o tańcu i o miłości.Na seansie jedliśmy z moja dziewczyna popkorn i popijalismy cola.W ten dzień na seansie bylo bardzo dużo ludzi.Po zkończeniu filmu poszlismy do pizzeri zjedlismy pizze i rozeszlismy sie do domow ja osobiscie bylem zadowolony z filmu i tego dnia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T09:49:22+01:00
Opowiadanie napisane przed chwilą. Oczywiście wymyślone, ale legenda brzmi lepiej. Jest do pobrania w załączniku w 2 formatach *.doc (Microsoft Word) i *.txt (Notatnik)

PS napisałem dość dużo dlatego dałem jako załącznik ;)