Odpowiedzi

2010-01-31T09:36:22+01:00
O. Atlantycki z morzami przyległymi ok.106 450 000 km², a bez nich ok. 82 362 000 km².

O.Spokojny - ok. 179,7 mln km²

O.Indyjski - ok. 73 556 000 km²

O.Arktyczny - ok. 14 056 000 km²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T09:37:27+01:00
Pacyfik-(spokojny)-178,7 mln km kwadratowego-51,36%
Ocean Atlantycki-92,3 mln km kwadratowego-26,54 %
Ocean Indyjski-75,8 mln km kwadratowego-21,78%
Ocean Arktyczny-14,1 mln km kwadratowego-0,32%
2010-01-31T14:21:16+01:00
O. atlantycki- 91,6 mln km²
o. spokojny-178,7 mln km²
o. indyjski-76,2 mln km²
o. arktyczny- 14,8 mln km²